Forum Forum - MODA   Strona Główna

Znaleziono 34 wyników
Forum Forum - MODA Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Projektowanie ubrań
Małgorzatt

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 1779

PostForum: Kolekcje   Wysłany: Nie 17:21, 15 Sty 2017   Temat: Projektowanie ubrań
Corel, niestety jest to płatny program ale można pobrać z Internetu wersję na trzydzieści dni.
  Temat: H&M
Małgorzatt

Odpowiedzi: 66
Wyświetleń: 26451

PostForum: Sieciówki   Wysłany: Nie 17:20, 15 Sty 2017   Temat: H&M
Lubię od czasu do czasu zajrzeć w ich asortyment. Niestety ostatnio coraz ciężej jest mi cokolwiek tam kupić. Zwracam dużą uwagę na jakość, a jak wiadomo w H&M z tym jest różnie.
  Temat: Fajny sklep online
Małgorzatt

Odpowiedzi: 87
Wyświetleń: 9714

PostForum: Kolekcje   Wysłany: Nie 17:11, 15 Sty 2017   Temat: Fajny sklep online
Ja przeważnie kupuje na Zalando. Szybka i bezproblemowa przesyłka jak i zwrot. Polecam Wink Nie raz można trafić na fajne promocje.
  Temat: Podrażnienia skóry
Małgorzatt

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 954

PostForum: Uroda   Wysłany: Sob 13:03, 24 Wrz 2016   Temat: Podrażnienia skóry
Tez mam taki problem. Moze masz za twarda wode tam gdzie mieszmasz? Najlepiej w takim wypadku myc twarz przegotowana woda. Dobrze tez po umyciu przetrzeć twarz tonikiem. To ważny punkt pielegnacji bo ...
  Temat: Makijaż na studniówkę
Małgorzatt

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 1065

PostForum: Uroda   Wysłany: Sob 13:01, 24 Wrz 2016   Temat: Makijaż na studniówkę
Na youtube jest bardzo wiele tutoriali dzieki którym mozna sie nieźle zainspirowac. Nie musisz uzywac takich samych kosmetykow jak na filmikach. Wystarczy ze dobierzesz podobne kolory lub takie ktore ...
  Temat: Jakie torebki lubicie?
Małgorzatt

Odpowiedzi: 25
Wyświetleń: 3936

PostForum: Inne   Wysłany: Sob 12:56, 24 Wrz 2016   Temat: Jakie torebki lubicie?
Ja wlasnie szukam dobrej jakosci torebki. Nie chce kupowac byle czego.. bo dla mnie to bez sensu. Chcialabym kupic cos co posłuży mi na lata a nie tylko jak napisalas "na jeden sezon". Nie c ...
  Temat: Praca za granicą?
Małgorzatt

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 1566

PostForum: Off-topic   Wysłany: Śro 16:44, 21 Wrz 2016   Temat: Praca za granicą?
Najlepiej jesli znalazlabys jakas polecana osobe/znajomego ktory mógłby polecic Ci jakas prace i (najwazniejsze) mieszkanie! Bez tego mozesz wyladowac w naprawde kiepskich warunkach... w pokoju z kilk ...
  Temat: Ulubione letnie ubrania
Małgorzatt

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 3399

PostForum: Ubrania i dodatki   Wysłany: Śro 12:26, 21 Wrz 2016   Temat: Ulubione letnie ubrania
Staram sie nawet latem, gdy sa największe upały, ubierać według mojego stylu. Nie chodze byle jak bo za duszno i mi sie nie chce. Uwielbiam sukienki maxi ponieważ nawet w gorące dni sa przewiewne i je ...
  Temat: Jaka podłoga najlepsza? - panele, czy parkiet?
Małgorzatt

Odpowiedzi: 23
Wyświetleń: 1983

PostForum: Off-topic   Wysłany: Śro 12:20, 21 Wrz 2016   Temat: Jaka podłoga najlepsza? - panele, czy parkiet?
Myślę ze parkiet będzie sie dobrze prezentował i wystarczy na wiecej lat niz panele. Jesli masz duzy budżet to polecam marmur. To dopiero wyglada obłędnie!
  Temat: Czy złoty zegarek pasuje do srebrnej biżuterii?
Małgorzatt

Odpowiedzi: 16
Wyświetleń: 1707

PostForum: Ubrania i dodatki   Wysłany: Śro 12:10, 21 Wrz 2016   Temat: Czy złoty zegarek pasuje do srebrnej biżuterii?
Jesli Tobie to sie podoba to tak noś! Moim zdaniem wszystko zalezy od tego jak to bedzie sie ze sobą komponowało. Niektore rzeczy pasuja bardziej do siebie a inne mniej... najwazniensze zebys Ty sie w ...
  Temat: Kurtka czy płaszczyk?
Małgorzatt

Odpowiedzi: 69
Wyświetleń: 6228

PostForum: Ubrania i dodatki   Wysłany: Śro 11:47, 21 Wrz 2016   Temat: Kurtka czy płaszczyk?
U mnie to zalezy od calego ubrania. Zalezy co mam na sobie. Nie raz bardziej odpowiada mi plaszczyk a nie raz kurtka. Wink
  Temat: suche włosy :( :( :(
Małgorzatt

Odpowiedzi: 33
Wyświetleń: 2862

PostForum: Uroda   Wysłany: Śro 11:45, 21 Wrz 2016   Temat: suche włosy :( :( :(
Musisz poczytac jaki olej bedzie dla Ciebie dobry. Podobno olej arganowy jest dobry ale uzywany często przesusza włosy. Spróbuj z olejem np. Kokosowym.
 
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin